luni, 11 martie 2013

Lui Vin Diesel ii plac romancele ! Au facut sex nebun peste tot !

El este un pachet de muschi, iar ea are un bust dupa care tanjesc toti barbatii. Larisa Perescu va fi cu siguranta invidiata de multe romance cand vor auzi ca aceasta s-a bucurat de atentia unui actor care emana sex appeal prin toti porii. “M-am intalnit cu Vin Diesel de mai multe ori pe ascuns in Italia, apoi, in Romania, am luat legatura pe Twitter. Noi ne-am cunoscut pe un platou de filmare, eu fiind la figuratii, in Londra. Cand ne-am cuplat regizorul nostru a fost invitat la cina. Relatia noastra a durat patru luni, insa eu am avut probleme cu familia si ne-am cam distantat, insa am reluat-o cand am ajuns in Romania, timp in care am comunicat alte sase luni pe telefon si pe alte retele de socializare”, a declarat Larisa.

Sursa : CanCan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu